DENÍK 8.

9. prosince 2015 v 12:42




08. 12. 2015
09. 12. 2015

Když jsem ještě jako školák bývával každý rok na prázdninách u ostravické babičky Julie, co jsem se ocitnul ve vedlejším Frýdlantu, jemuž se místně lašsky říkalo Frlant, pak tedy pokaždé, když jsem se v tom klukovském Frlantu namanul, u závor přes trať arcibiskupské parní jednokolejky tam na rohu bývávala lékárna, v jejíž jedné výkladní skříni měli zavěšeno ono cosi, co mě tolik fascinovalo.
V českotěšínské zase lékárně na ulici Stalinově věčně vonící lékárník ve zlatých brýlích, který se jmenoval Novotný, zase přesně podle rozvrhu vylepeného na skle krmíval jednou týdně po celé léto vlastnoručně chycenou zmiji umístěnou v akváriu uvnitř výlohy; s velikým rukopisným poučujícím plakátem k tomu.
V určenou hodinu krmě se před lékárnou tísnily špalíry děti, napjatě zvědavých, jak tentokrát dlouho to vhozená bílá myš vydrží.
O globalizovaných lékárenských sítích se tehdy naopak nevědělo naprosto nic…

Co mě tedy ve frlantské lékárně u závor až do věčnosti tak uhranulo, byl válec tlakoměru zapisující ručkou po potřebu turistů (úsloví online se rovněž tenkrát ještě neznalo) každou vteřinu ve dne i v noci cosi, co jsem neviděl.
Co přesto o sobě podávalo viditelnou zprávu.

(Druhá ostravická babička Marie zase běžně rozmlouvala s duchy.)

A tohleto uhranutí zprostředkovanou vizualizací jakéhokoli druhu mi zůstalo navždycky - dokonce jsem kvůli tomu i vystudoval FAMU.
Filmy ovšem nedělám, protože v současném bolševickém č(!)esku nemohou mít s jakýmkoli vizualizováním jakéhokoli ducha cokoli společného.

Existují pro mne i jiné přístroje obdobné tamtomu dávnému tlakoměru, jež jsou nadány fascinací - dokonce pořizující grafické záznamy individualizující každého jednoho člověka nacházejícího se na této planetě.

Napřesrok hned zjara mě v souvislosti s mým běháním též takový jeden záznam čeká, těším se na několikařádkovou podobu zápisu činnosti mého srdce, tedy na ono zkratkou EKG.

Existuje i jiná podobná záznamová metoda, poskytující obdobný rukopis.
Individuální rukopis.
RUKOPIS.

Dovoluji si tedy poskytnout 2 ukázky EEG záznamů dílčích mozkových funkcí dvou psychotiků, mi připomínajících řádky partitur.
Nebo popsané stránky školního sešitu.
Rukopisy.
Rukopis.



Představme si jen, že by se našel jiný psychotik, který by, s vědomím důvodu, započal naprosto posedle zaplňovat podobnými grafickými klikyháky řádky stránek školních sešitů formátu A4.

Neboť každou věc nebo jev tohoto světa lze zcela oprávněně převést na čárový záznam.

Obdobně jak činívá ona paní otrokovická, o niž se nikomu v tomtéž zase jinak bolševickém č(!)esku nechce zajímat.


Kdyby však nějaký jiný psychotik začal fotografovat věcnosti, jichž jiný psychotik pořizuje ozvuků jejich věcnosti jen grafické zápisové záznamy, pro zdejší domorodce, kvůli známému jim způsobu zveřejňování věcnosti, při němž se mohou kochati, byl by vyhledáván, respektován a veleben.

Načež, po shrnutí tak kardinálním, popíši obrázkem situaci obdobnou.


Pro souvislost je důležité, že teď máme okolo podzim, v němž zdejší domorodci bývají nabouchaní LSD a houbičkami lysohlávek jako bubny piliňáků z časů mých obou ostravických babiček.
Předchozí obrázek totiž zachycuje stav písma kohosi, jenž k pokusu požil limitovanou dávku LSD.

Běžné rukopisné písmo se tvarově rozostří až do podoby připomínající ornament.

Pokud kdo používá, a píše - bylo by zajímavé, kdyby svoje rukopisné záznamy pořizoval s nějakým záměrem; a pak je schraňoval.

No a na úplný dnešní konec jsem si nechal obrázek, jehož tématem navážu zítra.
Podkladem je úvodní strana jakéhosi tištěného českotěšínského informátora, jenž pro bolševismus obsahu jindy zásadně nečtu. Ale pro tentokrát, v rámci pobídky k provozování jakési řečové hry wittgensteinského druhu, jsem na stránce začernil všechna slova jakkoli související a odvozená z kalku znění Český Těšín.
Motivem této cenzury či nápovědí k ní bylo téma fotografií umístěných v minulém zde blogu.

Obdobně, podle podobného pokynu l vyautování jiných vybraných či určených slov, mohl by činit v jiném textu kdosi jiný.
Dokonce posléze jinou barvou začít vyškrtávat slova jiného podobně vymezeného druhu.
Napotřetí zase jinou barvou významovým druhem či duchem jiná.
Atd.

A činit tak až do naprosté nečitelnosti původního textu - a souběžně, paralelně, za vznikání výtvarné záležitosti zcela autorsky náhodné celkové výsledné barevnosti.
Dané rozmístěním slov v původním textu.

Frekvenční test.






.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama